CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

lördag 28 mars 2009

från mobilen inatt + lite till

från mobilen: Jag undrar.... massa.... överreagerar jag? INTE de minsta....inte bara en gång utan två gånger.... okej första gången vart jag as ledsen men skyllde allt på mig själv men det tänker jag fan inte göra denna gången... och NEJ jag har inget att dölja...men ens saker e fan ens privata saker...fy fan är allt jag har att säga... och nej jag e inte fel fri jag heller Jag ar gjort flera misstag i mitt liv... och visst har jag oxå tvivlat och velat ta reda på men inte fan har jag gjort det... nej dax att försöka sova.....


IDAG: jaha nu har man varit o tauerat mej... har väl en sittningen kvar iallafall.... först va jag säker på att jag ville ha den i svart/grå... men nu vill jag ha den i färg... så det ska det bli... gjorde inte alls så ont som jag trodde jo ONT gjorde det men inte så man dog liksom..

usch vad jag saknar min lilla prinsessa men vi träffas ju imorgon....

nej nu blir det att lägga sig o vila en stund

/Nellie's mamma

0 kommentarer: