CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 31 mars 2009

jahopp

idag har jag mkt känslor och vill skriv amkt men jag e inte dum i huvet! har ju en dagbok med som jag skriver i där jag kan prata om lite mer än här.... tänker på dej gumman glöm inte det... och om det e så att jag tjatar på att du ska komm ahit o käka eller fika eller ta en cigg så e det bara för att jag bryr mej.... men jag vet att jag kan bli för mkt med!!!
puss på er alla so m förtjänar det!

(nellie har förmodligen fått ögoninflamation) haft 39 graders feber idag o har inte kunnat gjort nått här hemma utan att henne på armen ocj NEJ jag tänker inte låta henne sitta o skrika glöm det!)

/Nellie's överbeskyddande mamma

1 kommentarer:

Anonym sa...

Hej gumman! Jag ser det inte som tjat alls, jag vet att du (och per) bryr dig om mig, precis som jag bryr mig om dig (o per). Och du är ju som mig, "låser in sig" tills det känns lite bättre. Du vet precis hur det är. Tack för att du/ni finns här. Puss och kram