CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 25 mars 2009

lite terapi innan sängdax?

jaha dp var det dags att snart gå o lägga sig... jagmåste sluta vara så osäker på mig själv.. känner nu att när jag inte må så bra e skiiiiiiit känslig ser jag en snygg tjej eller om nån jag tycker om pratar med entjej kollar jag på hur hon ser ut sen kommer tankarna... måste bli smalare... få fastare mindre rumpa fastare tuttar... snyggar hy...träna.... ja you name it liksom... det e inte bra... det kommer sluta i kaos,,... visst nu e det ju inte så illa att jag inte äter onyttig mat direkt utan det gör jagmen tankarna finns där mest kommer dom på kvällen när P o N sover .... då liger jag o räknar på hur många kilonsom ska försvinna hur mycket pengar det kommer att kosta mej att få dom "perfekt" tuttarna j awhatever... stör mej nått så fruktansvärt på en människa jag inte ens känner pratar knappt med henne heller men hon har sårat mej utan att jag antar att hon ens vet omdet själv... har man nått att säga en person säger man det TILL DEN personen inte till någon annan.... så tycker jag iallafall men kanske inte hon... aja skit samma.... pluggat idag o gjort en del uppgifter imorogn skajag in till stan o fixa med pengarna, käka på donkan... ja en massa saker...
jag ska söka efter en person nån dag när jag får modet alla tror det e så jävla lätt men för mej innebär det att jag praktiskt taget säger till nån "hej jag e dum i huvet o reder mej inte själv" så det kommer ta tiiiid.... nu sk ajag kolla lite jobb sen natta ciggen sen sova....
nattis på er
S ses imorgon!
/Nellie's mamma

0 kommentarer: