CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 28 juli 2009

då va det dags igen....

att skriv aav sig lite i bloggen... det e gansk asorgsna saker jag skriver just nu men det e ju dom som jag behöver få ur mej... min mamma ville jag skulle skriva ett mail till enne om hur jag känner mej men sk alämna min blogg istället för här kan jag skriva allt utan hämningar eller så.... igår hade jag o p ett av våra vanliga gräl om pengar... det kommer oftare nu för tiden o trots att båda säger att vi inte orkar så gör vi det ändå samma saker om o om igen... i söndags åkte vi till vetlanda först o hälsade på min älskade syster o jag fick sniffa bebis igen =) UNDERBART!!!!
sen skulle vi lämna n till m eftersom m har sem o sk aha nellie nu tills hon börjar dagis ungefär.... saknar min prinsessa hon fick mej att v anått o nått o glad men nu har man inget som håller en tilbaka vilket kankse e bra... jag vet inte.,,, jag känner mej mer o mer misslyckad vart jag än vänder mej står nån varflr gjorde DU inte så????? men jag kan inte tänka på hur jag borde ha gjort för det kan jag ku inte ändra på nu eller hur??? tror inte nån av mina vänner eller familj p eller nån annan vet hur djupt jag verkligen har sjunkit nu.... frågan e nu .....
kommer jag någonsin komma upp?????

/Nellie´s mamma

1 kommentarer:

Annelie sa...

hej gumman jadå du kommer o komma upp...jag vet precis hur du känner dig..jag o R har varit i den sitsen tidigare innan jag fick jobb...så jag vet precis..men behöver du prata så vet du va jag finns...kramiz gumman