CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 15 juli 2009

hejsan!

hoppas att det e med bra med alla som läser min blogg... får ju aldrig några kommentarer så man vet ju aldrig (pik pik)... är så hungrig så känns som jag ska svimma men har även försökt äta men det funkar inge vidare... måste komma igång klokt med maten om jag sk akunna börja träna igen... hoppas kunna ta tag i min tatuering snart med... e ju en del kvar på den... känner mej dum mot han som tatuerar med,,, o snart kanks ehan inte har så mkt tider kvar det blir ju så när man e as duktig=) idag har väl humöret gått upp o ner som hos alla andra... med det börjar bli allt för mkt neråt väldigt mkt att till o med jag själv börjar bli orolig.... men men.... ikväll ska jag se om jag orkar ut o gå-- kolla lite jobb o så vidaare på datorn.... tappade förlovningsringen igår eller nej gjorde jag inte jag hade lagt den på ett säkert stäälle så inte dottern skulle kunna ta den... så hittade jag inte den sj sen... (måste ta av den när jag diskar) men idag hittade jag den iaf... skönt det.... vart mk t jobbiga drömmar inatt o fler kommer det säkert bli.... jag drömmer jämt om döden oavsett om jag e glad eller inte så drömmer jag om döden,,, vet inte om det kan vara att man ser döden som en befrielse? jag menar inte att jag v ill dö!
men det har väl alltid vart så att döden e slutet p nått liksom...
stavar som kratta som vanligt men om ni läaser min blogg ofta så e ni ju vana liksom;)
aja slut för denna gången får se omjag kanske uppdaterar ikväll igen.
ha det gott alla
/Nellie's mamma

1 kommentarer:

Spixel sa...

Hmmm svårt och kommentera en sådan här blogg men enda jag kan säga är att du vet var vi finns...Och din tatuering hoppas jag du får färdig tror nog du hinner...