CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

tisdag 14 juli 2009

jahopp

så va det med det... ett missförstånd som blev fel på alla sätt o vis som det bara kan bli... jag blev arg på P .... drog ut rökte bröt ihop kom hem sa hej o nu sitter manhär o vet inte vart man ska säga eller göra längre,,,, det var liksom bara detta som fattades ? o att du inte svarar på msn gör mig ledsen du vet vem jag menare...A ...
jag vet inte vad p tänker eller känner just nu? han säger inget.... jag stänger av helt för jag vet att nu e det inte mkt som fattas innan jag bryter ihop fullsändigt liksom... jag stänger av allt för jag kan verkligen inte må mer skit än vad jag gör just nu... jag får inte mår sämre för då e det kört... har stängt av min telefon nu... bara så ni vet dom som riinger... mammas hjärt älskar dej får se om jag kan få tag u dej ikväll eller så hörs vi imorgon ....
/nellie's mamma

0 kommentarer: