CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 13 juli 2009

toppen o botten inom ett par dagar

i helgen har vi haft besök av A o R här o det har varit underbart man har sluppit o tänka på allt skit som är runt omkring en... jag känner att jag behövde detta fick lite styrka av deras skratt o underbara sällskap... dom kom på frdageno sen gick helgen jätte snabbt o helt plötsligt så skulle dom åka hem :( det va så himla tråkigt både jag o P o N trivdes så bra med dom... men domskulle snart komma tillbaka... blev så tomt o tyst efter dom åkte...
sen idag har det gått som jag kört ner en bil nerför det djupaste stupet i världen... det börjad emd att jag kom på mej själv att ha räknat fel på dagar så insåg att blöjorn ahemma inte räckte då tänker ni välja menköp det då.. kan jag inte har 5 kr... då smög sig ångesten på som om det sitter nån inne i skalen o skriker "du är en dålig mamma du är en dålig mamma... sen kommar allt skit på samma gång.... man ser hems ut man borde träna fixa bobbsen o ändra på det där o ditten o datten... tack A att du fick mej på bättre humör=) sen bestämde jag mej att det ordnar sig blir inte bättre av att deppa ner sig... då slog det mej jag o n fyller år på söndag?! kan inte köpa en födelsdags present till henne eller ens ha kalas (hon ska till sin pappa så hon sk aha kalas där) men jag vil åxå kunna ge henne det... mitt hjärta brast i tusen bitar oo min älskade dotter du är mitt allt men just nu kan jag bara ge dej min kärlek busa med dej o finnas för dej som människa shit klarar knappt avatt skriva om det nu börja gråta igen... har inte kunnat äta knappt idag.. till o med N har ätit mer o hon e 2.... från imorogn sk ajag börja ut o gå o få bort de två kg som ligger o skäpar.... sen ska jag gå två ggr om dagen en gång med min prinsessa o en gåång på kvällen...
ikväll e det tungt.... sen att en del ge mej mer dåligt samvet ehjälper mej inte så mkt... jag vet mkt väl att jag måste hitta ett jobb o jag söker för fullt men när man inte har mkt till utbildning? jag hoppas att allt nångång kommer att ordna sig,,, jag vet iallafall jag verkligen behöver nån att prata med... så fort jag blir lite ledsen dyker det förflutna upp o jag krossas... sen kommer jag upp efter ett par mån sen mår jag bra ett par v sen dunkar jag ner igen.... jag stöter bort alla min anära o kära (en försvarsmekaninsm jag har då jag inte vill att nån ska vet hur dåligt jag mår) aja nu har jag skrivit lite.. nu sk ajag sätta mig o fila på cv o personligt brev

N- JAG V ILL INGET HELLRE ÄN ATT VARA DIN MAMMA PERFEKT PÅ ALLA SÄTT O VIS.. JAG ÄLSKAR DEJ IN I DÖDEN! DU ÄR MITT LIV!

/Nellie´s mamma

1 kommentarer:

Spixel sa...

Skriver en komentar ett par dagar sent men tack själv vi trivdes kanon hos er också allt var toppen och som vi sa vi kommer igen