CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

onsdag 21 april 2010

ännu en ny uppdatering

jag har inte skrivit på ett himla tag vet jag ... uscha fy på mej alltså!!! jag har ju och e väl fortfarande singel... var på dejt i tisdags =) han då C e underbar, vi har kul ihop och vi trivs väldigt bra ihop och jisses vad vi skrattar hahah hade ont i magen efter dagen ihop med honom men på ett posetivt sätt då givetvis =) fattar inte hur man kan ha så kul ihop med honom... Längtar till helgen... sjukt tråkigt att jag missar klassfesten på lördagen men som sagt ska ju då på kalas hos min älskade farmor och henne träffar jag ju inte så ofta. sen kommer min pappa dit och det är väl blandade känslor där kanske men men det e ju farmor vi ska fira inte pappa... M har blivit inlagd på sjukhuset igen :/ hoppas att hon blir piggare snart nehepp dags för lektion ha det bästaste

0 kommentarer: