CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

torsdag 22 april 2010

lite skriverier till

suttit o pluggat hela dagen tar en liten pause nu... ska ta bussen hem vid tio över tre köpa lite garn till mamma som edvin får ta med sig... så honinte får så tråkigt... imorgon är det fredag faaaan vad jag längtar alltså... ska bli kul med allt av det jag ska göra=)

*försöker vara lite hemlighetsfull iallafall

men ska skriva lite om tisdagen... på morgon hade jag ett psykologi prov... jag trodde det skulle gå åt skogen faktiskt... men känndes som att det gick ganska bra iallafalll.... hoppas på minimum ett G... sen var det dax iallafall... började dra neråt baronen.... det pirrade som faaaan i magen av alla milijonerm fjärilar som bara blev fler och fler heeeela tiden... sen stod han där... ni vet han med stort H och bara log =)
och jag kunde inte heller sluta att le.... underbart dagen följdes av MYCKET skratt och fnissig heter.... typ exempel om man ska smaka STARK sås så ska man kanske inte ta typ en stor matsked eller???? :P
vad jag skrattade... stackars C....

0 kommentarer: