CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

måndag 10 maj 2010

hejsan!

jaha dags att skriva lite idag då... passar på när man har lunch i skolan... idag har vi haft disskusioner i skolan om vård vid livets slutskede... visst att det hanslar om "jobb" och hur man ska bete sig då men jag har inget att relatera till.... givetvis dyker mina tankar upp på det privata planet då... jävligt jobbigt faktiskt... jag hoppas att allt bara kan bli bra men vet ju att det inte kommer att bli det...


ibland önskar jag att man kunde bli liten igen... ligga i mammas trygga famn och bara vara....


nehepp detta va jobbigt...

masken på o tillbaka till klasskompisarna

1 kommentarer:

Jesse-Paloma sa...

Oj, här inne har jag inte varit på cirka ett år men tänkte bara säga hej och kul och se att du pluggar till uska/ssk. Gör själv samma sak och är klar i vinter, då efter 2 terminer.